MÉDIAAJÁNLAT  

2019 LEGYEN AZ ÖN ÉVE!

2018

A SIKERES NŐK Magyarország népszerű női magazinja. 22 éve jelenik meg országos terjesztéssel. A lap sikere és az olvasók visszajelzései alapján biztosak vagyunk abban, hogy a SIKERES NŐK jelentős piaci tényező, sokak kedvelt olvasmánya.

A lap arculata, a témák megközelítése, markánsan eltér a többi női magazinétól. A SIKERES NŐK az élet valamely területén sikeres hölgyeket mutatja be mélyinterjú formájában. A cikk felöleli a riportalany eddigi életét, a sikerhez vezető utat.

Kor és foglalkozás szerint széles skálán keressük meg riportalanyainkat. Beszélgetünk üzletasszonyokkal, politikusokkal, gazdasági vezetőkkel, művészekkel, sportolókkal.


Rovataink: sikeres pályakezdés, sikeres páros, szakmai sikerek, siker a hétköznapokban.

Az állandó rovatok mellett kiemelt helyet kap a kultúra, az utazás, a gasztronómia, a wellness, a szépségápolás, a divat, az egészségvédelem, a természetgyógyászat-gyógynövények. Alkalmanként esküvői melléklettel jelenünk meg.

Nyitottak vagyunk partnereink elképzeléseire, kedvezményes lehetőségeket biztosítunk számukra.


A SIKERES NŐK elsődleges célcsoportját azok a 25-60 év közötti érett nők és férfiak alkotják, akiket az alábbiak jellemeznek: iskolázott, családszerető, nyitott és pozitív gondolkodású, ambiciózus, intelligens, igényes és fizetőképes fogyasztó.


MIÉRT ÉRDEMES A SIKERES NŐKBEN HIRDETNI?













REKLÁMÉRTÉK: A sikeres személyekről szóló anyagok között megjelent hirdetések a siker szimbólumaként mutatják be a reklámozott árut, szolgáltatást, ezzel kívánatossá teszik azt.

A fő vásárlóerőt a nők jelentik a családokban, háztartásokban, ezért is fontos, hogy a PR és reklámfelhívás a hölgyekhez érjen el előbb.


OLVASOTTSÁGI ADATOK: Egy megvásárolt lapot átlagosan négyen olvasnak.

A remittenda csekély, maximum 10%-os mértékű.


TERJESZTÉS: HÍRKER Zrt, LAPKER Zrt., Magyar Posta Zrt., alternatív terjesztők, VIP-lista

Lapunk a Magyar Reklámszövetség tagja, és az OBSERVER Médiafigyelő Kft. rendszeresen szemlézi.


Tovább a hirdetési díjakra LEGYEN ÖN IS SIKERES!
Cikkek előző számainkból
Cikkek előző számainkból

Tekintse meg lorem

Előző számaink cikkeit

MIÉRT A PRINT MÉDIA A NYERŐ?


2017-ben megszűnt a digitális média virágzása.

A kutatások azt igazolják, hogy a nyomtatott sajtó sok tekintetben még mindig hatékonyabban közvetíti az egyes márkák üzeneteit, mint a tévé vagy a webfelületek.

Vezető marketingesek egy ideje már kétségbe vonják a digitális média hatékonyságát.

A magazinok, akár 7 százalékkal is javíthatják a márkák teljesítményét, növelhetik az értékesítést. Ez annak tudható be, hogy a SIKERES NŐK magazin a minőség, a relevancia és az azonosulás érzetét keltik a fogyasztókban.

A kutatás szerint e sajtótermékek – kedvezőbb hirdetési környezetet kínálva – lehetővé teszik többek között az élelmiszermárkák iránti bizalom erősítését autókampányok esetében az újságok 71 százalékkal növelik a kommunikáció hatékonyságát.

A kanadai True Impact idegrendszert feltérképező egyik kutatása azt állapította meg, hogy a papíron megjelenő tartalmat és hirdetéseket másképp, jobban dolgozza fel az emberi agy, mint az elektronikus média reklámjait.


Az online hirdetéseknek hátrányai:

1. A hirdetésblokkoló szoftverek. Használata egyre elterjedtebb. A brit felhasználók 26, míg az amerikaiak 23 százaléka blokkolta a számítógépén a hirdetéseket. Néhány európai országban pedig már meghaladja a 30 százalékot a hirdetések-blokkolókat telepítők aránya.

2. A webforgalomnak csak 40 százalékát adják az emberek, a maradékot robotok generálják – olyan programok, amelyeket a keresőmotorok használnak a web átfésülésére, de forgalom generálására is alkalmasak.

3. A Google szerint az online hirdetések 56 százalékát egyáltalán nem olvassa el senki, s ha mégis, a felhasználók gyakran idegesítőnek találják őket. Nagyon is zavaró, ha egy banner hirdetés ugrik fel hirtelen a keresett szöveg helyett..


Számos cég már változtatott a médiamixén. Felismerték, hogy a tévéreklámok több embert érnek el ugyan, de a printhirdetések esetén nagyobb az úgynevezett válaszadási arány (response rate), hatékonyabbak tehát a natív hirdetések – azok a reklámok, amelyek beilleszthetők a szerkesztőség által előállított tartalmak és cikkek közé – egyre népszerűbbek.

Tehát az inga visszaleng a konvencionális média irányába. A nyomtatott sajtóban elköltött bruttó összeg három egymást követő évben is növekedni tudott.

A nyomtatott sajtóban a megjelenésekre vetített hatékonyság értéke 0,79 a tévében ez az érték csak 0,27.


HIRDESSEN ÖN IS A XXII. ÉVFOLYAMOS SIKERES NŐK LAPJÁBAN!